План індивідуальної роботи по подоланню фонетико - фонематичного недорозвинення мовлення
У вихованця (ки)_____________________________________
№ п/п |
Найменування роботи |
Термін виконання |
1. |
3 метою розвитку моторики артикуляційного апарату вивчити комплекс вправ артикуляційної гімнастики: Статичні підготовчі вправи: a) "Лопатка" b) "Чашечка" c) "Голочка" d) "Гірка" e) Трубочка" Динамічні підготовчі вправи: a) "Маятник" b) "Конячка" c) "Смачна цукерка" d) "Маляр" e) "Літачок" f) "Мотоцикл" |
Вересень-жовтень
Протягом постановки звуків |
2. |
Розвивати слухову увагу та вміння чути чуже мовлення на матеріалі ігор "Визнач контрольний звук", "Піймай звук", "Звуковий ланцюжок" |
Жовтень - листопад |
3. |
Розвивати фонематичний слух: a) На матеріалі звуків, що правильно артикулюються: А,О,У,И,І,Е,Ш,Ж,В,М,Н,П,Б. b) На матеріалі щойно поставленних звуків. |
Вересень-листопад
По мірі постановки звуків |
4. |
Розвивати дрібну маторику рук: Розучити комплкс вправ "Слухняті пальчики" |
Протягом корекційної роботи |
5. |
Усунути вади звуковимови:
Ш-С, Ж-3, ДЖ-ДЗ, Ч-Ц, Р-Л, Р´-Л´ |
Перше півріччя
Протягом корекційної роботи |
6. |
Автоматизувати поставлені звуки:
|
По мірі постановки звуків |
7. |
Збагачування словникового запасу дитини у відповідності з лексичними темами фронтальних занять |
Протягом корекційної роботи |
8. |
Тренувати дитину у встановлені причинно-наслідкових звязків та оволодінні методами класифікації та вилучення зайвого предмету |
Протягом корекційної роботи |
9. |
Розвивати всі психологічні процеси (память, увагу, спостережливість, мислення), уміння класифікувати та диференціювати |
Протягом корекційної роботи |