План індивідуальної роботи по подоланню фонетико - фонематичного недорозвинення мовлення



У вихованця (ки)_____________________________________

 

№ п/п

Найменування роботи

Термін виконання

1.

3 метою розвитку моторики артикуляційного апарату вивчити комплекс вправ артикуляційної гімнастики:

Статичні підготовчі вправи:

a) "Лопатка"

b) "Чашечка"

c) "Голочка"

d) "Гірка"

e) Трубочка"

Динамічні підготовчі вправи:

a) "Маятник"

b) "Конячка"

c) "Смачна цукерка"

d) "Маляр"

e) "Літачок"

f) "Мотоцикл"

 

 

 

Вересень-жовтень

 

 

 

 

 

Протягом постановки звуків

2.

Розвивати слухову увагу та вміння чути чуже мовлення на матеріалі ігор

"Визнач контрольний звук", "Піймай звук", "Звуковий ланцюжок"

Жовтень - листопад

3.

Розвивати фонематичний слух:

a) На матеріалі звуків, що правильно артикулюються:

А,О,У,И,І,Е,Ш,Ж,В,М,Н,П,Б.

b) На матеріалі щойно поставленних звуків.

 

Вересень-листопад

 

 

По мірі постановки звуків

4.

Розвивати дрібну маторику рук:

Розучити комплкс вправ "Слухняті пальчики"

Протягом корекційної роботи

5.

Усунути вади звуковимови:

  1. 1. Поставити звуки:
  • Ø свистячі - С´,3´,Ц´ (міжзубна вимова)
  • Ø звуки Л,Л´
  • Ø звуки Р,Р´
  1. 2. Провести дифиренціацію звуків:

Ш-С, Ж-3, ДЖ-ДЗ, Ч-Ц, Р-Л, Р´-Л´

 

Перше півріччя

 

 

 

 

Протягом корекційної роботи

6.

Автоматизувати поставлені звуки:

  • в складах (прямих, обернених, із збігом приголосних); у словах (відображене та самостійне мовлення);
  • у реченнях насичених контрольним звуком в різних позиціях;
  • у з´вязаному поетичному тексті;
  • у з´вязаному прозовому тексті;

По мірі постановки звуків

7.

Збагачування словникового запасу дитини

у відповідності з лексичними темами фронтальних занять

Протягом корекційної роботи

8.

Тренувати дитину у встановлені причинно-наслідкових звязків та оволодінні методами класифікації та вилучення зайвого предмету

Протягом корекційної роботи

9.

Розвивати всі психологічні процеси (память, увагу, спостережливість, мислення), уміння класифікувати та диференціювати

Протягом корекційної роботи

 

Вгору