План індивідуальної роботи по подоланню загального недорозвинення мовлення (ІІІ рівня)


У вихованця(ки)_________________________________________

 

№ п/п

Найменування роботи

Термін виконання

1.

 

Корегувати основні психічні процеси:

- память

- увагу

- мислення

- спостережливість

 

Протягом корекційного періоду

2.

КОРЕКЦІЯ ЛЕКСИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ:

1. Уточнити активний словник з таких тем:

  • Ø Дикі і домашні тварини;
  • Ø Перелітні птахи;
  • Ø Русалчині володіння;
  • Ø Будинки і будиночки;
  • Ø Побут і предмети побуту;
  • Ø Явища тприроди;
  • Ø Нежива природа;
  • Ø Жива природа (квіти, дерева, кущі);
  • Професії і світ захоплень

 

 

Жовтень Жовтень Листопад Грудень Грудень Лютий Березень Квітень Січень

 

2. Систематизувати словник ознак:

  • Ø Якісні прикметники
  • Ø Присвійні прикметник
  • Ø Відносні прикметники
  • Прислівники

 

Листопад Листопад Грудень Лютий

 

3. Систематизувати дієслівний словник

Протягом корекційного періоду

3.

КОРЕКЦІЯ ГРАМАТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ:

 

  • Ø Вчити дотримуватися порядку слів у реченні.
  • Ø Вчити узгоджувати словосполучення в роді.

 

  • Ø Вчити узгоджувати словосполучення в числі.
  • Ø Розвивати мовленнєве чуття до використання відмінків.

 

 

Грудень Жовтень-листопад Грудень Протягом корекційного періоду

4.

КОРЕКЦІЯ ФОНЕТИЧНОЇ СТОРОНИМОВЛЕННЯ:

 
 

1. Розвивати фонематичне сприймання, слухову

увагу, вміння чути і диференціювати чужу мову.

2. Вчити розрізняти слова у фразі

3. Вчити запамятовувати і відтворювати звуковий ряд

4. Вчити звуковому аналізу слів:

  • Визначати місце звука в слові;
  • Визначати кількість складів;
  • Визначати кількість звуків в слові та їх

порядковість;

  • Записувати звукову схему слова.

5. Усунути вади звуковимови:

  • Поставити звуки [ ], [ ], [ ], [ ], [ ], [ ], [ ], [ ]
  • Ø Диференціювати звуки:

[ ], [ ], [ ], [ ], [ ], [ ], [ ], [ ]

  • Автоматизувати поставлені звуки в мовленні.

Протягом

корекційного

періоду

Січень-травень

Листопад-грудень

Протягом

корекційного

періоду

Протягом

корекційного

періоду

 

5.

ВЧИТИ КОНТРОЛЮВАТИ СВОЄ МОВЛЕННЯ

Протягом

корекційного

періоду

 

Вгору