Мовленнєва картка заїкуватого


Прізвище,ім"я,по-батькові______________________________________________________________

Дата народження____________________________________________

Домашня адреса_________________________________________________________

Де виховується__________________________________________________________

Батьки( прізвище, вік, професія, місце роботи)___________________________

________________________________________________________________________

Склад сім"ї______________________________________________________________

Скарги_________________________________________________________________

АНАМНЕСТИЧНІ ВІДОМОСТІ

Спадковість

  • Алкоголізм у батьків_______________________________________________
  • Нервово-психічні захворювання батьків_____________________________
  • Прискорений темп мовлення батьків чи близьких родичів____________

_________________________________________________________________________

  • Затримка мовного розвитку у батьків чи близьких родичів____________
  • ___________________________________________________________________
  • Заїкання у батьків__________________________________________________
  • Заїкання у братів та сестер__________________________________________
  • Заїкання у діда та бабусі і по чиїй лінії_______________________________
  • Характерні особливості батька та матері_____________________________
  • Обстановка в сім"ї__________________________________________________
  • Житлово-побутові умови____________________________________________

Вагітність і пологи у матері

  • Від якої вагітності дитина____________________________________________
  • Особливості внутрішньоутробного розвитку___________________________
  • Захворювання матері, фізичні травми_________
  • Протікання пологів___________________________________________________
  • Пологові травми_____________________________________________________
  • Вигодовування______________________________________________________

Період дошкільного віку

  • Захворювання_______________________________________________________
  • Моторний розвиток__________________________________________________
  • Ведуча рука(переучування)__________________________________________
  • Адаптація в дитячому закладі_____________________________________________________
  • Характер, поведінка_____________________________________________________________

Мовний анамнез

  • Час появи гуління, лепету________________________________________________________
  • Час появи перших слів___________________________________________________________
  • Час появи простої фрази__________________________________________________________
  • Фразового мовлення_____________________________________________________________
  • Наявність і вираженність повторень________________________________________________
  • Дефекти мовлення_______________________________________________________________
  • Соціальне середовище(хто виховує, де)_____________________________________________
  • Контакти з заїкуватими , іншою патологією, двомовність______________________________

_________________________________________________________________________________

  • Недостатність спілкування, стимуляція мовленнєвого розвитку_________________________

_________________________________________________________________________________

Розвиток заїкання

  • В якому віці з´явилося______________________________________________________
  • Причини і характер(гостро, психогенно, без видимих причин)____________________

___________________________________________________________________________

  • Перебіг (постійне чи ні)____________________________________________________
  • Зміна поведінки(апетит, сон, настрій)________________________________________

__________________________________________________________________________

  • Заходи по усуненню (де, коли)______________________________________________
  • Довготривалість та результативність_________________________________________
  • Відношення членів сім"ї до дефекту__________________________________________

(байдужість, співпереживання, постійна фіксація уваги, підвищені вимоги)

Заключения спеціалістів

  • Психоневролог___________________________________________________________
  • Отоларинголог___________________________________________________________
  • Офтальмолог_____________________________________________________________

Моторика

  • Утримання заданої пози____________________________________________________
  • Стояння на правій, лівій нозі________________________________________________
  • Стояння навшпиньки______________________________________________________
  • Стрибки на правій, лівій нозі________________________________________________
  • Стрибки через мотузку_____________________________________________________
  • Рухи руками одночасно____________________________________________________
  • Рухи руками і ногами одночасно_____________________________________________
  • З´єднання великого пальця з усіма почергово__________________________________
  • Загинання пальців почергово________________________________________________
  • Ґудзики, шнурки__________________________________________________________

Міміка

  • Підняти брови___________________________________________________________
  • Примружити очі__________________________________________________________
  • Зморщити носа___________________________________________________________
  • Посміхнутися____________________________________________________________
  • Надути щоки_____________________________________________________________
  • Випнути губи____________________________________________________________

Артикуляційна моторика

  • Посмішка овал_____ _________трубочка

Лопатка_________ голочка годинник

Гойдалка _________ конячки____________

Мовленнєва функція

  • Будова органів артикуляції_________________________________________________
  • Характеристика звуковимови_______________________________________________
  • Словник________________________________________________________________
  • Граматичне оформлення___________________________________________________
  • Темп мовлення___________________________________________________________
  • Голос___________________________________________________________________
  • Дихання________________________________________________________________
  • Тип мовленнєвих судорог__________________________________________________
  • Локалізація судорог_______________________________________________________
  • Наявність мовленнєвих хитрощів___________________________________________
  • Наявність насильницьких рухів_____________________________________________
  • Фактори, підсилюючі заїкання______________________________________________
  • Реакція на допомогу співбесідника__________________________________________
  • Страх мовлення__________________________________________________________
  • Періоди без заїкання______________________________________________________
  • Ступінь вираження мовленнєвих судорог____________________________________
загрузка...
 

Вгору