Заняття 48. Звук [ф] та буква ф у кінці слова. Утворення родового відмінка множини іменників. Робота з деформованими реченнями

Т. Ярош


Мета: закріпити вміння дітей писати слова з буквою ф у кінці слова; вчити відмінювати слова; розвивати фонематичне сприймання, пам’ять, мислення, увагу.

Обладнання: цифровий ряд, таблиці із завданнями, фішки.

Хід заняття

І. Організація дітей до заняття

ІІ. Розвиток фонематичних процесів

1.     Робота з цифровим рядом.

  • Визначити місце звука [ф] у словах.

Платформа, кофта, професія, шліфує, патефон, магнітофон, цифра, мікрофон, телефон, фургон, фуфайка, профіль, Феофан.

2.     Виправлення помилок.

В зоопарку, паче пан, походжає птах сазан (фазан).

І. Січовик

•      Зробити звуко-буквений аналіз слова “фазан".

3.     Запис слів зі звуком [ф].

  • Послухати слова і виписати ті, в яких є звук [ф] у кіпці слова. Сарафан, торф, трафарет, фартух, шеф, шарф, кафе, фотограф, Африка, міф, ліфт, графин, сейф, грифель, алфавіт, апостроф, штраф, кефаль, гриф, фрукти, граф, жираф, телеграф.

ІІІ. Робота за темою"РОДОВИЙ ВІДМІНОК МНОЖИНИ"

Утворення родового відмінка множини іменників.

IV.  Закріплення вивченого матеріалу

1.     Робота з деформованими реченнями.

  • Поставити слова у правильному порядку.

Сейф, у, грошей, поклали, багато.

Шарф, бабуся, Федору, в’яже, теплий.

Учні, про, вивчили, правило, апостроф.

Фотограф, фотографії, приніс, мамі, сьогодні.

2.     Гра "Хто більше запам'ятав?"

  • Назвати слова зі звуком [ф]: на початку, в середині, у кінці слова. За кожне слово учень отримує фішку. Потім підраховують, у кого більше фішок.

V.   Підбиття підсумків заняття

  • Згадати, у яких словах звук [ф] зустрічається двічі.
загрузка...
 

Вгору