Жовтень. Підготовка до постановки звука [с]

Ліліана Стечишина, Аліса Стечишина


•        Артикуляційна гімнастика: вправи 1, 2, 6, 7, 13, 14, 15.

•        Пальчикова гімнастика — вправи 1, 2, 3, 4, 6, 10.

         Заняття 1 

1.      Артикуляційна і пальчикова гімнастика.

2.      Звук і буквар.

3.      Пригадування розглянутих на фронтальних заняттях малюнків з предметами на ]— гра «Телефон».

4.      Гра на розвиток уваги і пам’яті з чотирма предметними малюнками на звук [у] «Що змінилось?».

5.      Вправа на розвиток звукового аналізу (виділення 1-го наголошеного голосного) «Назви 1-й звук» (в словах усний, успіх, уряд, учень).

6.      Розвиток пасивної лексики — пригадування і класифікація назв овочів і фруктів. Дидактична гра «Сад — город».

7.      Аплікація з кольорового паперу «Овочі, фрукти» (за вибором дитини).

         Заняття 2 

1.      Артикуляційна і пальчикова гімнастика.

2.      Вправи (ігри) на розвиток уваги і пам’яті з чотирма предметними малюнками на звук [у] «Відгадай вказаний малюнок», «Що змінилось?».

3.      Підготовка до постановки звука [е] — відпрацювання вправ «Футбол», «Заморозило пальчики», «Почистимо нижні зуби».

4.      Вправа на розвиток звукового аналізу— виділення 1-го ненаголошеного голосного в словах урок, указка, увага, удача, узвар.

5.      Закріплення назв овочів і фруктів — дидактична гра «Збери овочі (фрукти) в корзинку».

6.      Аплікація з кольорового паперу «Корзинка з овочами (фруктами)».

         Заняття 3 

1.      Артикуляційна і пальчикова гімнастика.

2.      Підготовка до постановки звука [с] — відпрацювання вправ «Футбол», «Заморозимо пальчики», «Почистимо нижні зуби».

3.      Звук і буква а.

4.      Пригадування предметних малюнків на звук [а], розглянутих на фронтальному занятті. Гра в м’яч.

5.      Вправа на розвиток звукового аналізу — виділення 1-го голосного в словах альбом, айстра, айва, автобус.

6.      Закріплення назв овочів та фруктів — гра з муляжами «Четвертий зайвий».

Логопед:                                         Дитина:

яблуко, груша, гарбуз, слива            гарбуз

часник, картопля, вишня, редиска    вишня

кабачок, банан, огірок, морква       банан

диня, черешня, слива, персик          диня

7.      Гра на розвиток уваги і пам’яті «Запам’ятай, повтори».

Гарбузвишнябанандиня (міняти порядок слів).

8.      Пригадування цих чотирьох предметів і аплікація одного з них (за вибором дитини).

            Заняття 4 

1.      Артикуляційна і пальчикова гімнастика.

2.      Підготовка до постановки звука [с]— відпрацювання вправ «Фокус», «Жолобок».

3.      Ігри на розвиток уваги і пам’яті з п’ятьма предметними малюнками на звук [а] — «Що змінилось?», «Чого не стало?», «Що додалось?».

4.      Звуковий аналіз ряду з двох голосних [ау], [уа] «Назви перший голосний», «Назви останній голосний», «Порахуй, скільки я вимовила голосних».

5.      Вироби для сюжетно-рольової гри «Хлібний магазин» з пластиліну, вати тощо.

            Заняття 5 

1.      Артикуляційна і пальчикова гімнастика.

2.      Пригадування розглянутих на фронтальних заняттях малюнків з предметами на [у] — гра «Телефон».

3.      Ігри на розвиток уваги і пам’яті з шістьма предметними малюнками на звук [у] «Що змінилось?», «Відгадай вказаний малюнок».

4.      Вправа на розвиток звукового аналізу (виділення 1-го наголошеного голосного) «Назви 1-й звук» (в словах усний, Умань, уряд, усмішка, успіх).

5.      Малювання фарбами «Яблуко на голубій тарілочці».

        Заняття 6

1.      Артикуляційна і пальчикова гімнастика.

2.      Пригадування предметних малюнків на звук [а], розглянутих на фронтальному занятті. Гра в м’яч.

3.      Вправа на розвиток звукового аналізу «Назви 1-й звук» (виділення 1-го голосного в словах антена, альбом, автобус, алфавіт).

4.      Ігри на розвиток уваги і пам’яті з шістьма предметними малюнками на звук [а] — «Що змінилось?», «Чого не стало?», «Що додалось?».

5.      Звуковий аналіз ряду з двох голосних [ау], [уа] «Назви перший голосний», «Назви останній голосний», «Порахуй, скільки я вимовила голосних».

6.      Розглядання малюнків про хліб.

7.      Малювання фарбами — «Батон».

          Заняття 7 

1.      Артикуляційна і пальчикова гімнастика.

2.      Підготовка до постановки звука ]— відпрацювання вправ «Футбол», «Заморозимо пальчики», «Почистимо нижні зуби», «Фокус», «Жолобок».

3.      Звук і буква і.

4.      Пригадування розглянутих на фронтальному занятті предметних малюнків на звук [і] — гра «Телефон».

5.      Ігри на розвиток уваги і пам’яті з шістьма предметними малюнками «Відгадай вказаний малюнок», «Запам’ятай назви».

6.      Вправи на звуковий аналіз «Назви перший голосний в слові» (іскра, іграшка, Індія, іній, Інна); «Порахуй і назви звуки» ([,ауу•], [ауу], [уау], [ууа], [уау], [ууа]).

7.      Малювання фарбами іграшок.

        Заняття 8 

1.      Артикуляційна і пальчикова гімнастика.

2.      Підготовка до постановки звука [с].

3.      Звуки [п], [п], буква п.

4.      Пригадування предметних малюнків на звуки [п], [п] розглянутих на фронтальному занятті. Гра в м’яч.

5.      Гра на розвиток уваги і пам’яті «Запам’ятай, повтори»:

півеньпідводапідковапіджак паркпасікапеньпогода (змінювати порядок слів)

6.      Звуковий аналіз і синтез зворотних складів ап, уп, іп.

7.      Відтворення складових рядів:

ап-уп-іп / уп-іп-ап / іп-ап-уп

8.      Складання короткого оповідання за опорними словами.

Петро, парк, погода, липа, підрости.

9.      Ілюстрація до складеного оповідання.

загрузка...
 

Вгору