Конспекти логопедичних занять із формування первинних вимовних умінь і ...

Методична порада: На другому етапі логопедичної роботи - формування первинних вимовних умінь і навичок звуків [л], [л] - перший під етап: постановка звука, тривалість якого залежить від виду порушення: дислалії, дизартрії, ринолаліїй індивідуальних особливостей дитини.

Тема: Постановка правильної вимови звука [л]

Тема: Постановка звука [л] за наслідуванням

Тема: Постановка звука [л]

Тема: Постановка звука [л] механічним способом

Тема: Постановка звука [л] змішаним способом

Тема: Автоматизація звука [л] у складах

Тема: Автоматизація звука [л] у словах

Тема: Автоматизація звука [л] у словах із збігом приголосних

Тема: Автоматизація звука [л] у словах і реченнях

Тема: Автоматизація звука [л] у словах зі збігом приголосних і реченнях

Тема: Постановка й автоматизація звука [л] у складах

Тема: Автоматизація звука [л] у словах

Тема: Автоматизація звука [л`] у словах і реченнях

Тема: Диференціація звуків [л] і [л`] в ізольованій вимові й складах

Тема: Диференціація звуків [л] і [л`] у словах і реченнях

Тема: Диференціація звуків [л], [л`] і [н], [н`] у складах, словах і реченнях

Тема: Диференціація звуків [л], [л`] і [у] в складах, словах і реченнях

Тема: Диференціація звуків [л], [л`] і [в], у складах, словах і реченнях

 

Вгору