Методична порада: На другому етапі логопедичної роботи - формування первинних вимовних умінь і навичок звуків [л], [л] - перший під етап: постановка звука, тривалість якого залежить від виду порушення: дислалії, дизартрії, ринолаліїй індивідуальних особливостей дитини.
Тема: Постановка правильної вимови звука [л]
Тема: Постановка звука [л] за наслідуванням
Тема: Постановка звука [л] механічним способом
Тема: Постановка звука [л] змішаним способом
Тема: Автоматизація звука [л] у складах
Тема: Автоматизація звука [л] у словах
Тема: Автоматизація звука [л] у словах із збігом приголосних
Тема: Автоматизація звука [л] у словах і реченнях
Тема: Автоматизація звука [л] у словах зі збігом приголосних і реченнях
Тема: Постановка й автоматизація звука [л] у складах
Тема: Автоматизація звука [л] у словах
Тема: Автоматизація звука [л`] у словах і реченнях
Тема: Диференціація звуків [л] і [л`] в ізольованій вимові й складах
Тема: Диференціація звуків [л] і [л`] у словах і реченнях
Тема: Диференціація звуків [л], [л`] і [н], [н`] у складах, словах і реченнях
Тема: Диференціація звуків [л], [л`] і [у] в складах, словах і реченнях
Тема: Диференціація звуків [л], [л`] і [в], у складах, словах і реченнях